Toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.10.2014 alkaen. Päivitetty 1.12.2018.

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Tmi Portiikki (2089991-4). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Toimitamme tuotteita Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Asiakas sitoutuu noudattamaan lakeja, asetuksia ja sääntöjä, jotka on asetettu sähköiselle kaupankäynnille. Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee ilmoittaa nimensä ja yhteystietonsa. Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta.

Yhteydenpito asiakkaan ja Portiikin verkkokaupan välillä tapahtuu sähköpostin ja puhelimen välityksellä. Asiakas sitoutuu seuraamaan näitä yhteydenpitovälineitä koskien tilaustansa.

Kaikki väärinkäytökset ilmoitetaan viranomaiselle.

Portiikki Tmi:n vastuu tuotteiden toimittamisessa ja niissä ilmenneissä virheistä rajoittuu kaupan purkuun ja asiakkaan maksamien rahojen palauttamiseen.

Asiakas vastaa tuoteiden käytöstä ja sitoutuu noudattamaan tuotteiden mahdollisia käyttö-, hoito- ja asennusohjeita. Portiikki Tmi ei vastaa myymiensä tuotteiden virheellisen, varomattoman tai väärän käytön aiheuttamista seurauksista.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteessa www.www.portiikki.fi/sisustusverkkokauppa .

Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu tilatessaan voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan valitsemalla maksutavaksi ennakkolasku tai Checkout Oy:n toteuttama maksunvälityspalvelu.

Ennakkolasku

Ostoskorissa voit valita maksuvaihtoehdoksi ennakkolaskun. Ennakkolaskun voit tulostaa heti tilauksen tehtyäsi tai sähköpostistasi, johon se saapuu automaattisesti. Tämän jälkeen lasku on maksettavissa normaalisti.

Tuotteet toimitetaan, kun maksu näkyy Tmi Portiikin tilillä. Ennakkomaksu on suoritettava 7 pvn sisällä tilauksesta tai tilaus peruuntuu automaattisesti.

Maksunvälitys

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelutarjoajana toimii Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Maksunvälitys toimii seuraavien maksutapojen kanssa:

  •  Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, POP Pankit, Nooa, Aktia, Säästöpankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken ja LähiTapiola Pankki
  • Luottokunta: Visa, Visa Electron, Mastercard ja Maestro.

Checkout Finland Oy, PL 322, 33101 Tampere, puh. 0800 552 010.

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusaika vaihtelee 2-14 vrk tilauksesta. Jos toimitusaika poikkeaa tästä niin se on ilmoitettu kunkin tuotteen kohdalla erikseen.

Kun tilaus on käsitelty ja annettu Matkahuollon toimitettavaksi, lähetetään asiakkaalle seurantatunnus.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimitus tapahtuu  joko siten, että paketti noudetaan Matkahuollon toimipisteestä tai se toimitetaan kotiovelle asti. Myös nouto Portiikin myymälästä, Voimakatu 2 LH 3, Tampere on mahdollinen myymälän aukioloaikoina tai muina aikoina niin erikseen sovittaessa.

MATKAHUOLLON PAKETTI / tavallinen lähetys

Paketin saapumisesta Matkahuollon toimipisteeseen ilmoitetaan tekstiviestillä. Paketti noudetaan Matkahuollon toimipisteestä. Puhelinnumeron ilmoittaminen on pakollista.

Toimitusmaksu 9,50 eur

KOTIINKULJETUS /tavallinen lähetys

Matkahuollon lähetti soittaa tilaajalle ja sopii toimitusajankohdan. Paketti toimitetaan suoraan kotiisi. Puhelinnumeron ilmoittaminen on pakollista.

Toimitusmaksu 15 eur

NOUTO PORTIIKIN MYYMÄLÄSTÄ

Paketti noudetaan myymälästämme Voimakatu 2 LH 3, Tampere.

Hinta 0 eur

ERIKOISMAKSULUOKKA

Edellisten lisäksi peritään joidenkin tuotteiden osalta seuraavat maksut:

Vetimiin ja lemmikin sänkyihin lisätään 20,10 eur toimitusmaksu/tilaus sekä noudettaessa Matkahuollosta että kotiin toimitettuna.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakas maksaa palauttamisesta aiheutuneet välittömät kulut (toimityuskulut).

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: asiakasnumerosi, nimesi, pankkitilinumerosi sekä kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Portiikki, Voimakatu 2 L 3, 33820 Tampere

Kun olet palauttamassa tai vaihtamassa tuotetta, ole meihin yhteydessä ennen tuotteen lähettämistä  joko sähköpostitse info@portiikki.fi tai puhelimitse 040-5022331.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan vähennettynä kuluilla  (virheellisten tuotteiden kohdalla kokonaisuudessaan) suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa joko kadonneen tai vaurioituneen tuotteen osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@portiikki.fi, puhelimitse 040-5022331

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunutkuljetuksen aikana, on siitä tehtävä reklamaatio Matkahuoltoon pakettia vastaanotettaessa. Mikä reklamaatiota ei ole tässä vaiheessa kirjallisesti tehty, Portiikki Tmi ei ole vastuussa kuljetuksen aikaisista vaurioista.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tmi Portiikki pidättää oikeuden muuttaa hintoja ja kuljetusmaksuja.

Rekisteriseloste