Verkkokaupan toimitusehdot
Päivitetty 9.5.2022.
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Tmi Portiikki (2089991-4). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Toimitamme tuotteita pääsääntöisesti Suomeen, mutta tapauskohtaisesti pyydetäessä myös muualle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Asiakas sitoutuu noudattamaan lakeja, asetuksia ja sääntöjä, jotka on asetettu sähköiselle kaupankäynnille. Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee ilmoittaa nimensä ja yhteystietonsa. Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta.
Yhteydenpito asiakkaan ja Portiikin verkkokaupan välillä tapahtuu sähköpostin ja puhelimen välityksellä. Asiakas sitoutuu seuraamaan näitä yhteydenpitovälineitä koskien tilaustansa.
Kaikki väärinkäytökset ilmoitetaan viranomaiselle.
Portiikki Tmi:n vastuu tuotteiden toimittamisessa ja niissä ilmenneissä virheistä rajoittuu kaupan purkuun ja asiakkaan maksamien rahojen palauttamiseen.
Asiakas vastaa tuoteiden käytöstä ja sitoutuu noudattamaan tuotteiden mahdollisia käyttö-, hoito- ja asennusohjeita. Portiikki Tmi ei vastaa myymiensä tuotteiden virheellisen, varomattoman tai väärän käytön aiheuttamista seurauksista.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteessa www.sisustusliike.portiikki.fi .
Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu tilatessaan voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksutavat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Ennakkolasku
Ostoskorissa voit valita maksuvaihtoehdoksi ennakkolaskun. Ennakkolaskun voit tulostaa heti tilauksen tehtyäsi tai sähköpostistasi, johon se saapuu automaattisesti. Tämän jälkeen lasku on maksettavissa normaalisti.
Tuotteet toimitetaan, kun maksu näkyy Tmi Portiikin tilillä. Ennakkomaksu on suoritettava 7 pvn sisällä tilauksesta tai tilaus peruuntuu automaattisesti.
Maksunvälitys
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Toimitusaika
Tuotteiden toimitusaika vaihtelee 2 vrk – 3 kk tuotteesta riippuen. Toimitusaika on ilmoitettu kunkin tuotteen kohdalla erikseen. Varaamme oikeuden troimitusajan muutoksiin, mikäli ne johtuvat meistä riippumattomista syistä.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimitus tapahtuu asiakkaan verkkokaupassa valitsemalla tavalla joku kuljetusfirmaa käyttäen tai noutamalla Portiikin varastolta Yrittäjänkatu 16 A 16, Tampere.
MATKAHUOLLON ja POSTIN PAKETTI / NOUTO
Paketin saapumisesta Matkahuollon/Postin toimipisteeseen ilmoitetaan tekstiviestillä. Paketti noudetaan toimipisteestä. Puhelinnumeron ilmoittaminen on pakollista.
MATKAHUOLLON/POSTIN KOTIINKULJETUS
Matkahuollon/Postin lähetti soittaa tilaajalle ja sopii toimitusajankohdan. Paketti toimitetaan suoraan kotiisi. Puhelinnumeron ilmoittaminen on pakollista.
NOUTO PORTIIKIN MYYMÄLÄSTÄ / VARASTOSTA
Tuote noudetaan Yrittäjänkatu 16 A 16, 33710 Tampere. Nouto varastolta sovittuna ajankohtana.
Vaihto- ja palautusehdot
Palautusosoite:
Portiikki, Yrittäjänkatu 16 A 16, 33710 Tampere
Kun olet palauttamassa tai vaihtamassa tuotetta, ole meihin yhteydessä ennen tuotteen lähettämistä joko sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 040-5022331. Asiakkaan kanssa sovitaan yhdessä edullisin soveltuva palautustapa.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan vähennettynä kuluilla (virheellisten tuotteiden kohdalla kokonaisuudessaan) suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa joko kadonneen tai vaurioituneen tuotteen osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected], puhelimitse 040-5022331
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on siitä tehtävä reklamaatio pakettia vastaanotettaessa. Mikä reklamaatiota ei ole tässä vaiheessa kirjallisesti tehty, Portiikki Tmi ei ole vastuussa kuljetuksen aikaisista vaurioista.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tmi Portiikki pidättää oikeuden muuttaa hintoja ja kuljetusmaksuja.